Automatisoitu pysäköintiratkaisu Swedbankin Riian pääkonttorissa
27.07.2023
Latvia
Swedbankin pääkonttori on yksi Riian näkyvimmistä rakennuksista Daugava-joen vasemmalla rannalla.
Rekisterikilven tunnistustekniikkaan perustuva Entringon pysäköinnin hallintajärjestelmä asennettiin ratkaisemaan sisäänpääsyn ja päivittäisen käytön haasteet konttorin kahdella pysäköintialueella (asiakkaat ja henkilöstö).
Tilanpuute - joustava varaus
AS Swedbankin mukaan toimisto työllistää yli 1 500 työntekijää, mutta maanalaisessa pysäköintihallissa on vain 274 paikkaa.
"Hansabin kehittämä ratkaisu tarjoaa läpinäkyvän varausjärjestelmän, joka antaa useammille työntekijöille mahdollisuuden suunnitella autonsa pysäköintiä toimistopäivän aikana", kertoo AS Swedbankin edustaja.
Helppo maksu Mobillylla
Koska pysäköintiratkaisussa sisäänpääsy ja maksaminen ovat samassa järjestelmässä, se soveltuu mainiosti myös asiakaspysäköinnin hallintaan.
"Asiakaspalvelun lisäksi rakennuksessa järjestetään taidenäyttelyitä ja erilaisia tapahtumia. Heitä varten pääkonttorin edessä on 116-paikkainen asiakaspysäköintialue. Mobilly-sovellusta tai maksupäätettä käyttävä uusi maksujärjestelmä on asiakkaille paljon mukavampi kuin edellinen, joka edellytti polettien käyttöä", jatkaa AS Swedbankin edustaja.
Palvelee liiketoiminnan tarpeita
Entringon avulla käyttäjä voi helposti hallita järjestelmän komponentteja (asettaa hintoja, lisätä käyttäjiä, tarkastella reaaliaikaisia raportteja jne.), mikä tekee automatisoidusta parkkipaikasta välineen liiketoiminnan resurssien optimoimiseksi ja digitalisointitavoitteiden saavuttamiseksi.
Entringoa on helppo mukauttaa kunkin asiakkaan erityistarpeisiin, sillä laitteistot ja ohjelmistot ovat Hansabin kehittämiä ja rekisterikilven tunnistustekniikka tarjoaa monia erilaisia toimintoja.