Tuki ja ylläpito
Varmistaakseen että asennetut jäsjestelmät toimivat ja täyttävät asiakkaiden tarpeet tarjoamme nopeaa etä- ja paikan päällä-tukea ja ylläpitoa.
Palveluntasositoumukset
Kaikki tarvittavat palvelutasot ovat valittavissa palvelutasositoumuksessa (SLA). Palvelutasositoumus takaa laadukkaan palvelun, koska sopimusta seurataan jatkuvasti ja asiakkaalle tarjotaan tarvittaessa muutoksia.
HelpDesk
Tukipalvelumme henkilökunta pystyy ratkaisemaan monia asiota etäältä, mikä säästää aikaa ja resursseja. Tarjoamme loppukäyttäjän tukea ja 24/7 seurantajärjestelmää, joka lähettää tiedot tukipalveluumme, jossa jokainen ongelma on mahdollista tarkistaa aluksi etänä. Asiakkaamme voivat käyttää myös asiakasportaalia, jossa on mahdollista päivittää tietoja ja ylläpitää huoltohistoriaa, jolloin henkilökunnallamme on kaikki tarvittavat tiedot laitteesta jo ennen paikan päälle tuloa.
Asiakaskäynti ja korjaus paikan päällä
Mikäli asioita ei ole mahdollista hoitaa etänä, tarjoamme myös korjausta ja ongelmien selvitystä paikan päällä. Toimitamme varaosat kaikkiin Hansabin myymiin tuotteisiin ja tarjoamme tarpeen mukaan myös laitteiden vaihtoa tai varmuus-varaosavarastoa.
Ylläpito
Hansab tarjoaa säännöllistä laitteiden testausta ja huoltoa. Säännöllisten vierailujen aikana neuvomme miten pitää laitteista parempaa huolta laadukkaan työn takaamiseksi.
Laatuvaatimukset
Korkeat laatuvaatimukset ovat tärkeitä: Hansab täyttää ISO 9000 ja ISO 20 000 laatuvaatimukset. Yrityksen johtamistoimintoja päivitetään jatkuvasti.